Вашия вход в EPLAN Global Support
EPLAN Solution Center за клиенти на софтуерни услуги
С нашата онлайн система за поддръжка, "EPLAN Solution Center", вие като клиент на софтуерна услуга получавате цялостна поддръжка чрез по-ефективна обработка на вашите индивидуални въпроси за кандидатстване. Това ускорява процеса ви и ни позволява да ви отговорим по-бързо на въпроси, които спешно се нуждаят от разяснение. Освен това можете да проследявате състоянието на билетите си по всяко време.

Как работи в EPLAN
Създаване на въпрос за поддръжка от платформата EPLAN.


Информационен портал EPLAN
Вашето място за информация, уроци, често задавани въпроси и други.
Две нива на подкрепа за вашите изисквания
Със софтуерната услуга EPLAN можете да сте сигурни, че вашият софтуер EPLAN винаги е актуален. Оставаме добре информирани за новите технологични тенденции и ги интегрираме бързо в нашите приложения. Екипът за глобална поддръжка на EPLAN е на разположение, за да се справи бързо с вашите заявки. Вашето предимство: непрекъснат и устойчив растеж.
Имате ли нужда от задълбочен отговор на въпроси, свързани с вашите продукти на EPLAN, от нашите специалисти по поддръжка или чрез Центъра за знания? EPLAN Software Service Basic ви предлага обширни услуги за поддръжка, свързани с вашите продукти EPLAN:
- Наличие на експерти по време на местните офиси с време за отговор в рамките на 24 часа
- По-бърз процес на решение с целенасочени отговори чрез многоезичния и интерактивен център на знанието
- Актуализации на софтуера за постоянни иновации и модерни технологии
- EPLAN Data Portal предоставя данни за устройства на известни производители като електронен продуктов каталог
- Онлайн прозрачност по отношение на състоянието на обработка

Имате ли нужда от по-бърза обратна връзка относно вашите заявки за поддръжка и информация за хардуера и оптимално администриране на продуктите EPLAN? EPLAN Software Service Premium ви предлага всички същите услуги като базовото ниво, допълнени от:
- По-бързо време за реакция от 4 часа по време на местното работно време
- Онлайн помощ в отдалечен режим за сложни заявки
- Годишна среща на администратора, съобщаваща за тенденции и съвети за оптималното администриране на продуктите на EPLAN
- Бета версии, предоставящи бърза информация за всички нови функции
- Включена препоръка за хардуер

Все още няма софтуерна услуга? Информирайте се за нашите услуги.
Имате ли въпроси или се нуждаете от допълнителна информация относно софтуерната услуга? Щастливи сме да помогнем - просто ни се обадете или ни изпратете имейл!
РИТБУЛ ЕООД
Телефон: +359 (0)2 439 7845
Имейл: office@rittbul.bg
www.rittbul.bg
*Защита на данни
За световното функциониране на EPLAN Solution Center EPLAN използва решение, предоставено от външен доставчик на технически услуги. Обработката на данни може да се извършва и извън ЕС. Доставчикът на услуги се задължава да спазва приложимото ниво на защита на данните в Германия (включително подходящи технически и организационни мерки за сигурност на данните) и да спазва инструкциите на EPLAN при събирането, обработката и използването на лични данни.